Saturday 20 November 2010

Salvador...?!

Hep "Biz Salvador'a göz kulak oluyoruz”, “O mütemadiyen la la la land'de”, “Aman ne şanslı” gibi şeyler duyuyorum sıkça bu ara… Bu da benim aklıma acaba Salvador bütün bu hadiseyi nasıl görüyor sorusunu getirdi. Kendi kendime olası yanıtların üzerinden geçerken, en çok “bu deli kızlara göz kulak olmasam kim bilir başlarına neler gelecek, ama vicdanım da bırakmama izin vermiyor ki bunları kendi bildikleri gibi saçmalamaya!” yanıtına eğlendim. Derken, ister istemez dikkatimi çekti, herkes normalken fark edilen bir durum değil ama, mesela kızlar içtikten sonra baktım da, aslında Salvador bunların çantalarına sahip çıkan, alakasız adamların gelişini görünce aralarına girip dans etmeye ve kendisi ile ettirmeye başlayan. Bu gezi sonrası Salvador'a başka bir gözle bakar oldum. Bence adamın kafasında cidden bize göz kulak olan o! 

No comments:

Post a Comment